Wednesday, September 06, 2006

in case u dunno, im back from HK on sun!
took quite a number of pictures
but its still with hui mei.
need to wait for her internet connection to be ready before i can upload them.
:)

think i caught a flu.
ahHH CHhh0o!


每一次呼吸, 我的心也会不知不觉地跟着揪起来。
一直在逃避。一直不敢面对。
对。。。那就是我。
一个没用的我。
这样的我。。。真的好令人讨厌。
有时候,连我自己都无法忍受这样的我。
假面的坚强,虚伪的勇敢。
你们还会接受我吗?

No comments: