Monday, March 10, 2008

当世界不知不觉的变了

有时候我怀念以前的我

作的梦虽然远远的

想像是一种快乐



拥有了同时也失去什黱

而眷恋原来会带来软弱

你让我在雾里成熟 心开始曲折



我不想舍得 不想懂得

是谁惹谁言不由衷

说谎伤害都是不安犯的错

怕抱不紧什黱



我不想舍得 不想懂得

谁说割爱才更深刻

彼此依赖是爱不是负荷

能握著手就是感动的







just came back from a relatives' wedding dinner.

unlike the other wedding dinners that i attended previously,

the emerging feeling of wanting to get married didnt arise.

even though the restuarant was filled with blissful atmosphere and romantic songs,

all i could feel was......a tinge of sadness.



i tried v hard to fight back the welling tears.

i tried v hard to brush away all my insecurities.



im dwelling into my redundant emo-ness again.

No comments: